Najčastejšie otázky
Objednávanie tovaru
Dajú sa u vás minerály objednávať po kusoch?
- Nie. Väčšinu minerálov a drahých kameňov predávame na šnúry (38 cm) resp. polšnúry (19 cm). Vďaka tomuto nášmu nastaveniu vám vieme polodrahokamy za vynikajúce ceny.
Presnú veľkosť balenia nájdeš v detaile produktu (tam uvidíš či je uvádzaná cena za celú šnúru, polšnúru alebo balíček).
Sú vaše kamene prírodné alebo syntetické?
- Väčšina našich polodrahokamov je prírodných, ale máme v ponuke aj syntetické kamene. Túto dôležitú informáciu nájdete v detailnom popise produktu.
Čo znamená, že je kameň dofarbovaný?
- V súčasnosti je veľa druhov kameňov dofarbovaných podľa najnovších farebných trendov. Medzi tieto kamene patria mnohé acháty, jadeity (nefrity), ale aj obľúbený ruženín. V našej ponuke máme kamene, ktoré sú farebne stále a pri odporúčanej starostlivosti o šperky by si mali dlhodobo zachovať svoju farbu. Túto informáciu nájdete v detailnom popise produktu.
V ponuke máme aj polodrahokamy vyššej kategórie, ktoré nie sú dofarbené a ich farba je čisto prírodná. Jednoznačne ich spoznáte podľa vyššej ceny :) Ako jeden z príkladov uvádzame madagaskarský ruženín.
Ako zistím stav svojej objednávky?
- Stav svojej objednávky zistíš vo svojom profile.
Musím sa zaregistrovať, keď chcem u vás nakupovať?
- Nemusíš. Registrácia je povinná iba pre veľkoobchodných zákazníkov.
Kedy moju objednávku odošlete?
- To záleží od zvoleného spôsobu platby.
Pri platbe kartou alebo dobierke:
- ak to stihneš do 8:00 odsielame ešte v ten istý pracovný deň
- objednávky, ktoré prídu po 8:00 odosielame nasledujúci pracovný deň
Pri platbe bankovým prevodom odosielame objednávky v deň prijatia platby na náš bankový účet.
Objednávky odosielame iba v pracovné dni, cez víkend nie sme v obchode.
Aká je minimálna hodnota objednávky?
- Nákupy nie sú nijako obmedzené minimálnou hodnotou objednávky. Jediná výnimka je nákup vo veľkoobchode, kde je minimálna hodnota objednávky 150 EUR vrátane DPH.
Máte predajňu, prípadne dá sa k Vám prísť nakúpiť osobne?
Nie. Po dlhej úvahe sme sa rozhodli, že náš kamenný obchodík už neotvoríme. Naďalej tu však pre Vás ostávame prostredníctvom eshopu, kde budeme s láskou vybavovať vaše objednávky každý deň. Osobný odber u nás taktiež nebude možný, nebudeme teda fungovať ani ako výdajné miesto.
Doručenie a doprava
Kedy mi doručia objednávku?
- To závisí od zvoleného dopravcu.
Kuriér (GLS) a doručenie na pobočky Packeta.sk doručujú zvyčajne nasledujúci pracovný deň od odoslania zásielky.
Viac o možnostiach dopravy nájdeš ---> tu.
Vrátenie tovaru
Je možné tovar vrátiť a ako?
- Áno tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prebratia. Ako a kam ho vrátiť nájdeš ---> tu.
Reklamácia tovaru
Ako mám reklamovať tovar?
- Všetko o reklamácii nájdeš ---> tu.